Pirkinių krepšelis

Techninis aptarnavimas ir remontas

Demesio! Karantino ir ekstremalios situacijos laikotarpiu profilaktinio, garantinio, techninio aptarnavimo paslaugos teikiamos tik UAB „Sporto technika“ serviso centruose. Pas klientus į namus serviso specialistai nevyksta. UAB „Sporto technika“ autorizuoti serviso centrai įsikūrę Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje.

Prašome pateikti užpildytą Techninio arba garantinio aptarnavimo formą, kurioje būtų kuo detaliau išdėstyta visa informacija, pridėta vaizdinė medžiaga. Aptarnaujame tik tų gamintojų, kurių prekėmis prekiaujame. Prieš pradedant techninius darbus iš kliento visada imamas avansinis 100€ užstatas, kuris vėliau dalinai grąžinamas klientui arba įskaičiuojamas į galutinę paslaugos kainą.

1. Periodinis profilaktinis aptarnavimas

1.1. Viena dažniausių treniruoklių nusidėvėjimo arba gedimų priežasčių – susikaupę nešvarumai ir dulkės ne tik ant treniruoklio paviršiaus, tačiau ir jo viduje. Siekiant išvengti tokių problemų, įrenginius išrenkame, išsiurbiame, išvalome ir surenkame.
1.2. Priklausomai nuo treniruoklio tipo, jame dažniausiai būna judančių detalių ir mechanizmų, kuriuos būtina reguliariai sutepti, jei norima išlaikyti sklandų įrenginio veikimą. Kai atliekamas treniruoklių servisas, specialistai pasirūpinama ir šiuo aspektu. Naudojami tik patikrintos ir gamintojų rekomenduojamos tepimo priemonės.
1.3. Laikui bėgant įrenginio mechanizme naudojami diržai arba trosai gali atsilaisvinti, todėl juos reikia reguliariai įtempti arba suveržti. Tam naudojami specialūs įrankiai. Mūsų patyrę specialistai tai atliks profesionaliai ir diržus įtempti tinkamai – šią procedūrą atliekant nepatyrusiam asmeniui įrangą galima lengvai pažeisti.

2. Garantinis aptarnavimas, remontas

2.1. Garantinis aptarnavimas, remontas teikiamas tik jei įrenginys buvo naudojamas pagal naudojimo instrukciją bei nebuvo pažeistos garantinio aptarnavimo sąlygos ir taisyklės.
2.2. Garantinis aptarnavimas, remontas teikiamas tik jei įrenginys buvo naudojamas pagal naudojimo instrukciją bei nebuvo pažeistos garantinio aptarnavimo sąlygos ir taisyklės
2.3. Įrenginys keičiamas arba grąžinami pinigai, tik jei gedimų, kurie atsirado įrenginį eksploatuojant garantiniu laikotarpiu, negalima pašalinti.
2.4. Gedimui nepasitvirtinus arba (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo sąskaita UAB „Sporto technika“ nustatytais techninio aptarnavimo tarifais.

3. Įrenginio remontas (negarantinis)

3.1. Tik atlikus sugedusio įrenginio apžiūrą-diagnostiką specialistai gali nustatyti gedimo pašalinimui reikalingas laiko sąnaudas bei detales ir preliminarią remonto kainą. Kartais gedimo nustatymui reikia atlikti sisteminius testus, kurie užtrunka, tačiau dažniausiai diagnostika atliekama per 2–5 darbo dienas.
3.2. Iš kliento gavus patvirtinimą, vykdomi sugedusių dalių remonto darbai, o jei remontas neįmanomas – detalės keičiamos naujomis. Atsarginių detalių užsakymas ir gavimas iš gamintojo gali užtrukti iki 60 kalendorinių dienų.
3.3. Esant sudėtingiems gedimams sutaisytas įrenginys gali būti testuojamas iki 24 val. Atliktiems remonto darbams ir remontui panaudotoms detalėms suteikiama 6 mėn. garantija.

4. Techninio aptarnavimo paslaugu kainodara

Prieš pradedant techninius darbus iš kliento visada imamas avansinis 100€ užstatas, kuris vėliau dalinai grąžinamas klientui arba įskaičiuojamas į galutinę paslaugos kainą.

  • Periodinis profilaktinis aptarnavimas: 60€/val.* (kelionės laikas iki kliento įskaitomas į darbų laiką);
  • Įrenginio gedimo nustatymas – diagnostika: 60€/val.* (kelionės laikas iki kliento įskaitomas į darbų laiką);
  • Įrenginio remontas, detalių keitimas: 60€/val.* (kelionės laikas iki kliento įskaitomas į darbų laiką).

*Visos kainos nurodytos su PVM. Visiems atliktiems darbams išrašomos sąskaitos-faktūros.

Techninio arba garantinio aptarnavimo forma

Patvirtinimą apie tai, kad gavome Jūsų užklausą gausite el. paštu. Ją mes išnagrinėsime ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas ir dėl tolesnių veiksmų koordinavimo susisieksime su Jumis telefonu arba el. paštu.