Pirkinių krepšelis

Informacija apie užsakymą

Stebėkite savo užsakymo būseną

Į paieškos langelį įrašykite savo el. pašto adresą arba telefono numerį, kurį nurodėte užsakymo metu


1. Pirkimas / prekių užsakymas
Norėdami įsigyti prekes ar paslaugas mūsų elektroninėje parduotuvėje, pasirinkite norimas prekes, įdėkite jas į pirkinių krepšelį ir pateikite užsakymą, užpildydami tik būtinus duomenis, reikalingus užsakymo priėmimui ir vykdymui. Jei užsakymą pateikia juridinis asmuo, būtina nurodyti įmonės duomenis. Išskirtiniais atvejais, kai klientas neturi galimybės pateikti prekių užsakymo elektroniniu būdu, mūsų konsultantai pasirengę priimti ir užregistruoti užsakymą telefonu skambučio metu.

2. Informavimas apie užsakymo eigą
Apie užsakymo sukūrimą, apmokėjimo gavimą, prekių išsiuntimą bei kitus užsakymo statuso pasikeitimus Pirkėjas informuojamas el. paštu arba SMS žinute. Esant papildomiems klausimams ar nenumatytiems atvejams (prekių trūkumas, vėluojantis pristatymas), su Pirkėju susisiekiame individualiai ir visada informuojame apie situaciją.

3. Užsakymo patvirtinimas / vykdymas
Užsakymas laikomas patvirtintu ir pradedamas vykdyti tik gavus pilną arba dalinį apmokėjimą. Jei užsakymas neapmokamas per 3 (tris) darbo dienas nuo jo patvirtinimo, jis automatiškai anuliuojamas, nebent su klientu susitarta kitaip. Prekės nėra rezervuojamos, kol nėra gautas pilnas arba dalinis apmokėjimas.

4. Prekių pristatymas / pristatymo terminai
Prekės klientams pristatomos pasitelkiant kurjerių paslaugas, siekiant užtikrinti greitą ir kokybišką pristatymą net į pačius atokiausius regionus. Apie prekių išsiuntimą arba perdavimą kurjerių tarnybai Pirkėjas informuojamas el. paštu.
Pristatymo terminai, nurodyti prie kiekvienos prekės aprašymo, yra tikslūs, realūs ir skaičiuojami darbo dienomis nuo užsakymo apmokėjimo arba patvirtinimo momento iki galutinės prekių perdavimo klientui datos.
Nors kartais pasitaiko pristatymo vėlavimų dėl kurjerių tarnybos kaltės (mes negalime prisiimti atsakomybės už tai), visada stengiamės kiek įmanoma greičiau padėti išsiaiškinti vėlavimo priežastis bei prisidėti prie problemos sprendimo.

5. Pirkimo dokumentai / kainodara
Pirkimo patvirtinimo dokumentai arba PVM sąskaitos faktūros visada pateikiamos el. paštu, nurodytu užsakymo metu. Šie dokumentai laikomi pakankamu pagrindu garantiniam aptarnavimui.
Pardavėjas pateikia elektroninę PVM sąskaitos faktūros versiją klientui už įsigytas prekes el. paštu ne vėliau kaip iki ateinančio mėnesio 10 (dešimtosios) darbo dienos nuo momento, kai Pirkėjas atsiima prekes arba Pardavėjas perduoda jas kurjeriui. Prireikus, Pirkėjas gali bet kuriuo metu per 12 mėnesių nuo pirkimo kreiptis elektroniniu paštu, pateikti užsakymo duomenis ir gauti PVM sąskaitos faktūros kopiją.
Pardavėjas – UAB „Sporto technika“ (įmonės kodas 300135944) – yra PVM mokėtojas (PVM mokėtojo kodas LT100014451817). Visos prekių ir (arba) paslaugų kainos elektroninėje parduotuvėje nurodytos eurais, su PVM.

Jei neradote Jums aktualios informacijos, turite klausimų ar ypatingų pageidavimų, kviečiame susisiekti su mumis telefonu arba el. paštu.


www.SportoTechnika.lt
Specializuota sporto technikos parduotuvė
Teikiame įrangos surinkimo, montavimo paslaugas
Visoms prekėms suteikiama 2 metų garantija
Atliekame profilaktinę įrangos priežiūrą ir remonta
Veiklą vykdome Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje
Sporto salių planavimas, komplektavimas ir įrengimas