1. Kokybiškų prekių grąžinimas ir keitimas
Jei įsigyta prekė neatitinka Jūsų lūkesčių arba Jūs tiesiog persigalvojote, turite teisę nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami visas tiesiogines prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidas, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti prekės arba ją pakeisti į kitą.
1.1. Nutarę atsisakyti prekės turite pateikti tinkamai užpildytą Prekių grąžinimo arba keitimo forma, kurioje būtų išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti prekės. Jūsų pranešimą mes išnagrinėsime ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas ir su Jumis susisieksime (telefonu arba el. paštu).
1.2. Prekes grąžinti gali tik fiziniai asmenys, juridiniams asmenims prekių grąžinimo garantija nėra taikoma, nebent tai buvo numatyta pagal atskirą prekių pirkimo metu individualiai sudarytą sutartį.
1.3. Grąžinama prekė turi būti nepažeistoje originalioje pakuotėje, nenaudota (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai), su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo).
1.4. Į grąžintinų prekių ar paslaugų sąrašą nėra įtraukiamos jau pilnai arba dalinai suteiktos pristatymo paslaugos, papildomai užsakytos užnešimo, surinkimo, diegimo, prijungimo, papildomo draudimo ir kitos paslaugos. Dovanų kuponas taip pat negali būti grąžinamas. Pilną sąrašą prekių, kurios negali būti grąžinamos, rasite LR civiliniame kodekse: CK 6.228-10 2 d.
1.5. Pirkėjas, grąžindamas prekę, pats pilnai atsako ir rūpinasi už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo. Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą pačią pakuotę, kurioje prekę gavote iš pardavėjo.
1.6. Visais atvejais užklausa prekių gražinimui ar pati prekė privalo būti grąžinta nepasibaigus 14 kalendorinių dienų laikotarpiui, skaičiuojamam nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos.
Svarbu! Pardavėjas galutinį sprendimą dėl prekės priėmimo ar nepriėmimo ir pinigų grąžinimo vykdymo priima tik po grąžinamos prekės gavimo ir detalios prekės apžiūros, patikros. Prekių grąžinimo užklausos registracija „UAB Sporto Technika“ sistemoje nėra galutinis pardavėjo sprendimas dėl prekės priėmimo ir pinigų grąžinimo vykdymo. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, tik jeigu daiktai nebuvo naudojami, o produktai ir pakuotės turi atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijus.
Jei grąžintinos prekės originali pakuotė buvo pažeista, arba kilus nesąžiningų veiksmų įtarimams, pardavėjas turi teisę iš kliento pareikalauti atlikti prekės techninę ekspertizę oficialiai sertifikuotame gamintojo techniniame servise grąžintinos prekės atskirų detalių ar parametrų originalumo atitikmuo nustatymui. Visas išlaidas, susijusias su grąžintinos prekės transportavimu į servisą ir prekės ekspertizę, apmoka klientas.
Gavę grąžintas prekes, mes jas patikrinsime ir, jei grąžintinos prekės atitinka nurodytas grąžinimo sąlygas, mes grąžinsime Jums pinigus arba, Jums pasirinkus prekių keitimą, pristatysime Jums naujai pasirinktas prekes. Grąžinimo sąlygas atitinkančias prekes keičiame tik jei turime Jūsų pageidaujamos prekės likutį. Jei išsirinktos prekės kaina yra mažesnė, nei sumokėjote už keičiamą prekę, mes grąžinsime Jums kainų skirtumą.
Pinigai negrąžinami, jei grąžinamai prekei trūksta originalios pakuotės, sudedamųjų dalių (ne pilna komplektacija, pvz., nėra įkroviklio, laidų, antgalių ir pan.), ji yra mechaniškai pažeista, visai ar dalinai neveikia ar yra kitaip sugadinta.
Pinigai pirkėjui pervedami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo banko pavedimu į nurodytą sąskaitą, atliekant banko pavedimą į Lietuvoje registruotus bankus (kitos pinigų grąžinimo formos nenumatytos). Nurodytos sąskaitos duomenys turi sutapti su informacija, pateikta apie pirkėją užsakymo metu arba užsakymo mokėtojo duomenimis. Grąžinimas grynaisiais pinigais negalimas.
2. Nekokybiškų, nepilnos komplektacijos arba klaidingai gautų prekių grąžinimas arba keitimas
Jei prekė būtų nekokybiška ar gauta siunta neatitiktų užsakymo sąlygų, ją galite nemokamai grąžinti mums ir atgauti pinigus arba pakeisti prekę kita. Jei prekė tikrai nekokybiška arba yra kitų užsakymo neatitikimų, mes nekokybišką prekę pakeisime į kokybišką, ištaisysime kitus neatitikimus arba grąžinsime Jums pinigus (pasirinktinai).
2.1. Praneškite apie grąžinimą pateikdami tinkamai užpildytą Prekių grąžinimo arba keitimo forma, kurioje būtų kuo detaliau išdėstyta visa informacija, vaizdinė medžiaga.
2.2. Jūsų pranešimą mes išnagrinėsime ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas ir su Jumis susisieksime (telefonu arba el. paštu).
Svarbu! Pranešimą dėl pažeidimų, kurie atsirado pristatymo metu, taip pat dėl prekių kiekio ar asortimento neatitikimo turėtumėte pateikti per 1 (vieną) darbo dieną nuo siuntinio gavimo dienos. Jeigu trūkumai išaiškėtų vėliau, jie bus vertinami pagal garantijos sąlygas kaip garantinis atvejis.
Jei priėmus siuntą iš kurjerio ir pasirašius važtaraštį (transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime) be jokių pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai, o pati prekė yra tvarkinga ir Jūs jokių pretenzijų neturite. Tokiu atveju pretenzijos dėl nepilnos komplektacijos, pakuočių kiekio neatitikimo ar pažeistos prekės ir (arba) pakuotės transportavimo metu nepriimamos ir nenagrinėjamos.
Ginčai ir nesutarimai, kurie atsiranda dėl mūsų elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos, yra sprendžiami tarpusavio derybų būdu. Jeigu tarpusavio derybų būdu išspręsti nepavyksta, prašymą ir (arba) skundą galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 2626751) interneto svetainėje www.vvtat.lt.