Pirkinių krepšelis

Prekių grąžinimo ir keitimo salygos

Patarimas pirkėjams, kurie skaito šią informaciją prieš pateikdami užsakymą: Abejojate, ar pasirinkta sporto įranga tiks Jums, bus patogi naudojimui ir efektyvi treniruotėms? Prieš pateikdami užsakymą pasikonsultuokite su mūsų specialistais ir gaukite profesionalius patarimus bei individualias rekomendacijas, kad išsirinktumėte tai, kas geriausiai atitiks Jūsų poreikius ir tikslus!


Nenaudotų ir neišpakuotų prekių grąžinimas arba keitimas.
Prekę įsigijote per klaidą, pasikeitė jūsų planai arba tiesiog persigalvojote? Turite teisę per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės gavimo atsisakyti prekės arba ją pakeisti į kitą. Pinigai už jau suteiktas paslaugas (pristatymą, krovos darbus) ir įsigytą papildomą prekių draudimą nėra grąžinami.

  • Nusprendę atsisakyti prekės, turite pateikti tinkamai užpildytą „Prekių grąžinimo arba keitimo formą“, kurioje būtų aiškiai išdėstytas jūsų sprendimas atsisakyti prekės. Jūsų pranešimą išnagrinėsime kuo skubiau ir su jumis susisieksime (telefonu arba el. paštu).
  • Grąžinama prekė turi būti nepažeistoje originalioje pakuotėje, nenaudota (švari, su nepažeistomis etiketėmis, nenuplėštomis apsauginėmis plėvelėmis ir kitais originaliai komplektacijai būdingais priedais), su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.).
  • Į grąžintinų prekių ar paslaugų sąrašą neįtraukiamos jau pilnai arba dalinai suteiktos pristatymo paslaugos, papildomai užsakytos užnešimo, surinkimo, diegimo, prijungimo, papildomo draudimo ir kitos paslaugos.
  • Kokybiškos prekės, pagamintos arba įsigytos pagal specialų individualų užsakymą, nėra keičiamos ir negrąžinamos, išskyrus atvejus, kai prekė turi gamyklinius defektus.
  • Pirkėjas, grąžindamas prekę, pats visiškai atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo ir privalo tuo pasirūpinti. Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota; rekomenduojama pakuotę apsaugoti taip, kaip ji buvo supakuota gavus iš pardavėjo.
  • Prekes grąžinti gali tik fiziniai asmenys. Juridiniams asmenims prekių grąžinimo garantija nėra taikoma, nebent tai buvo numatyta pagal atskirą prekių pirkimo metu individualiai sudarytą sutartį.
  • Visais atvejais užklausa prekių grąžinimui ar pati prekė privalo būti grąžinta nepasibaigus 14 kalendorinių dienų laikotarpiui, skaičiuojamam nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo dienos.

Prekių, turinčių gamyklinį defektą ar komplektacijos trūkumą, keitimas arba grąžinimas.
Jei naujai įsigyta prekė, pradėjus ja naudotis, paaiškėja turinti gamyklinį defektą arba gamyklinėje pakuotėje trūksta dalių iki pilnos komplektacijos, tai laikoma garantinio aptarnavimo atveju. Tokiais atvejais siekiame kuo operatyviau atkurti prekės komplektaciją, pristatydami klientui trūkstamas dalis arba stengdamiesi kuo greičiau pašalinti nustatytą gedimą. Jeigu gedimo pašalinti greitai nepavyksta, prekė keičiama į tokią pačią, identišką prekę arba, pagal atskirą susitarimą, į analogišką prekę pagal kainą ir techninius parametrus.
Pinigų grąžinimas taikomas tik tais atvejais, kai defekto pašalinti neįmanoma ir nėra galimybės pakeisti prekės į identišką kliento įsigytą modelį.
Apie garantinio aptarnavimo atvejį prašome informuoti, pateikiant tinkamai užpildytą Techninio arba garantinio aptarnavimo formą, kurioje būtų aiškiai ir išsamiai aprašyta problema bei, jei įmanoma, pridėta vaizdinė medžiaga (nuotraukos ar vaizdo įrašas). Gavę pranešimą, jį išnagrinėsime kuo skubiau ir susisieksime su Jumis telefonu arba el. paštu.

Prekių grąžinimas arba keitimas dėl pažeidimų, atsiradusių transportavimo ar pristatymo metu.
Prašome apie pažeidimus, atsiradusius pristatymo metu, taip pat apie prekių kiekio ar asortimento neatitikimą pranešti ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prekės gavimo. Jeigu trūkumai paaiškėtų vėliau, jie būtų vertinami pagal garantijos sąlygas ir nagrinėjami kaip garantinis atvejis. Priėmus siuntą iš kurjerio ir pasirašius važtaraštį (ar elektroninį, ar popierinį) be jokių pastabų dėl siuntos ar prekės būklės, laikoma, kad siunta buvo perduota tvarkingai, o prekės kokybė ir kiekis atitinka sutartas sąlygas. Tokiu atveju pretenzijos dėl pažeidimų, nepilnos komplektacijos ar kitų neatitikimų nepriimamos ir nenagrinėjamos.

Svarbu! Pardavėjas galutinį sprendimą dėl prekės priėmimo arba nepriėmimo ir pinigų grąžinimo priima tik po grąžinamos prekės gavimo, detalios apžiūros ir patikros. Prekių grąžinimo užklausos registracija „UAB Sporto Technika“ sistemoje nėra laikoma galutiniu pardavėjo sprendimu dėl prekės priėmimo ar pinigų grąžinimo vykdymo. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti prekę tenkinamas tik tuo atveju, jei prekė nebuvo naudota, o produktas ir jo pakuotė išlaikė pradinę išvaizdą — kaip buvo įsigijimo metu.

Gavę grąžintas prekes, jas patikrinsime. Jei grąžinama prekė atitinka visas nustatytas grąžinimo sąlygas, pirkėjui bus grąžinami pinigai arba, pasirinkus keitimą, bus pristatyta naujai pasirinkta prekė. Prekes keičiame tik tada, jei sandėlyje turime reikiamos prekės likutį. Jei naujos prekės kaina yra mažesnė nei sumokėta už keičiamą prekę, kainų skirtumas bus grąžintas pirkėjui.

Jei grąžinamos prekės originali pakuotė buvo pažeista arba kilus nesąžiningų veiksmų įtarimams, pardavėjas turi teisę iš kliento pareikalauti atlikti prekės techninę ekspertizę oficialiai sertifikuotame gamintojo techniniame servise, siekiant nustatyti grąžinamos prekės atskirų detalių ar parametrų originalumo atitikimą. Visas išlaidas, susijusias su grąžinamos prekės transportavimu į servisą ir prekės ekspertizę, apmoka klientas.

Pinigai pirkėjui pervedami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo dienos banko pavedimu į pirkėjo arba užsakymo mokėtojo vardu nurodytą sąskaitą. Pinigų grąžinimas vykdomas tik į vietinių bankų (LT/LV/EE) sąskaitas. Kitos pinigų grąžinimo formos nenumatytos. Grąžinimas grynaisiais pinigais negalimas.

Ginčai ir nesutarimai, kylantys dėl mūsų įmonėje įsigytų prekių ar paslaugų, sprendžiami derybų būdu. Jeigu susitarimo pasiekti nepavyksta, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, pateikdamas prašymą ir (arba) skundą interneto svetainėje www.vvtat.lt.

Jei neradote Jums aktualios informacijos arba turite papildomų klausimų, visada galite kreiptis į mus telefonu: +370 603 38038.

Prekių grąžinimo arba keitimo forma

Patvirtinimą apie tai, kad gavome Jūsų užklausą gausite el. paštu. Ją mes išnagrinėsime ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas ir dėl tolesnių veiksmų koordinavimo susisieksime su Jumis telefonu arba el. paštu.