Pirkinių krepšelis

Garantiniai įsipareigojimai

UAB "Sporto technika" ir (arba) elektroninėje parduotuvėje www.SportoTechnika.lt, www.SportaTehnika.lv, www.SpordiTehnika.ee įsigytoms prekėms suteikiama pardavėjo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi kiekvienos prekės aprašyme bei detalizuojami prekės užsakymo lape arba sąskaitoje faktūroje. Garantijos sąlygos gali skirtis priklausomai nuo prekės specifikos. Garantija pradeda galioti nuo prekės pardavimo arba perdavimo datos, jeigu sutartis nenumato kitaip. Garantiniu laikotarpiu būtina išsaugoti prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (užsakymo numerį, pirkimo kvitą, sąskaitą faktūrą arba lizingo sutartį). Prieš pradėdami naudoti prekę, atidžiai perskaitykite garantines sąlygas ir naudojimosi instrukcijas.

1. Atvejai, kai garantiniai įsipareigojimai netaikomi arba nutraukiami

1.1. Parduotuvėje pateiktos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių prekių savybių dėl kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių;
1.2. Jeigu matomi prekių įpakavimo arba kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti prekių perdavimo metu, arba prekių kokybės pablogėjimas sukeltas kliento ar kitų asmenų, kuriems klientas perdavė prekes, veiksmų;
1.3. Jeigu prekė buvo naudojama nesilaikant naudojimosi instrukcijos bei garantinio aptarnavimo sąlygų ir taisyklių;
1.4. Jeigu nustatyti defektai atsirado dėl pirkėjo arba naudotojo kaltės;
1.5. Jeigu prekė mechaniškai arba kitaip pažeista, buvo ardyta arba sąmoningai sugadinta;
1.6. Jeigu prekės pažeidimai atsirado dėl daiktų, smėlio, skysčių (korozija, oksidacija), maisto, vabzdžių ir pan., patekusių į prekės vidų;
1.7. Jeigu gedimus sukėlė naudojant neoriginalius reikmenis, priedus ar kitus neoriginalius produktus;
1.8. Jeigu pažeisti prekės garantiniai lipdukai arba lipdukai su serijiniu numeriu;
1.9. Jeigu prekė buvo remontuota UAB "Sporto technika" neautorizuotame serviso centre;
1.10. Jeigu asmeniniam (buitiniam) naudojimui skirta prekė buvo naudojama komerciniais tikslais;
1.11. Natūraliai susidėvėjus prekės dalims (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir kt.);
1.12. Jeigu nesurinkta arba iš dalies surinkta prekė prieš naudojimą nebuvo tinkamai paruošta;
1.13. Jei pirkėjas nepateikia pirkimą patvirtinančio dokumento (kuris kartu yra ir garantinis talonas) ir visų gamintojo pridėtų dokumentų;
1.14. Jei gedimas atsirado dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), force majeure (gaisro, potvynio) ar išorinių veiksnių (įtampos šuolio ir pan.).

2. Garantinio aptarnavimo taisyklės

2.1. Norėdamas pasinaudoti garantiniu aptarnavimu, pirkėjas turi pateikti detaliai ir teisingai užpildytą Techninio arba garantinio aptarnavimo formą ir nurodyti pirkimo dokumento numerį (užsakymo lapo, sąskaitos faktūros arba lizingo sutarties);
2.2. Pirkėjas atsako už saugų prekės transportavimą į serviso centrą. Pardavėjas visada siūlo prekių transportavimo paslaugą per kurjerių tarnybą ir tokiais atvejais padengia transportavimo išlaidas nuo Pirkėjo iki serviso centro ir atgal. Prekė turi būti perduodama saugų transportavimą užtikrinančioje pakuotėje. Jei prekė kurjeriui perduodama be tinkamos apsaugos nuo galimų pažeidimų (t. y. be apsauginės pakuotės), Pardavėjas neatsako už mechaninius pažeidimus, galinčius atsirasti transportavimo metu. Jei Pirkėjas atsisako perduoti ar atsiimti prekę techniniam aptarnavimui per Pardavėjo siūlomą kurjerių tarnybą, jis privalo savo lėšomis ir rizika savarankiškai pristatyti ar atsiimti prekę iš nurodyto serviso centro;
2.3. Prekę būtina pateikti garantiniam aptarnavimui tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (t. y. su maitinimo šaltiniu ir kitais būtinais priedais, jei jie reikalingi veikimui patikrinti);
2.4. Gamintojo kaltės gedimai šalinami įgaliotame servise per 7–28 kalendorines dienas arba iki 60 kalendorinių dienų, jei reikalingos detalės pristatomos iš užsienio;
2.5. Pirkėjas atsakingas už informacijos, esančios laikmenose, išsaugojimą. Pardavėjas neatsako už duomenų praradimą;
2.6. Prekė keičiama arba pinigai grąžinami tik tuo atveju, jei gedimų negalima pašalinti;
2.7. Jei klientas neatsiima prekės per 30 kalendorinių dienų po remonto užbaigimo, pardavėjas turi teisę prekę utilizuoti. Kompensacija ar kita išmoka pirkėjui tokiu atveju nepriklauso;
2.8. Atsiimant prekę būtina patikrinti visą komplektaciją. Vėliau dėl komplektacijos pretenzijos nepriimamos;
2.9. Pakeitus daiktą ar detalę per garantijos laikotarpį, naujajam elementui taikomas tęstinis garantijos terminas;
2.10. Jei gedimas nepasitvirtina arba nėra garantinis atvejis, visas išlaidas apmoka klientas pagal techninio aptarnavimo tarifus;
2.11. Baterijų ar natūraliai nusidėvinčių detalių keitimas nėra laikomas garantiniu atveju ir yra mokamas.

3. Papildomos išplėstinės garantijos taisyklės ir sąlygos

3.1. Papildoma išplėstinė garantija įsigyjama užsakymo metu kaip papildoma paslauga ir pradeda galioti pasibaigus standartinei garantijai;
3.2. Sertifikatas ir informacija apie papildomą garantiją pateikiama el. paštu kartu su pirkimą patvirtinančiais dokumentais;
3.3. Papildoma garantija taikoma tik asmeniniam, o ne komerciniam naudojimui. Ji negalioja dėl netinkamo naudojimo, nepriežiūros ar natūralaus nusidėvėjimo;
3.4. Garantija taikoma tik tuo atveju, jei produktas visą standartinės garantijos laikotarpį buvo naudojamas pagal instrukcijas;
3.5. Išplėstinę garantiją teikia tik UAB "Sporto technika" arba įgalioti servisai.

4. Prietaiso eksploatavimo sąlygos

4.1. Jei transportuojama minusinėje temperatūroje, prieš įjungiant prekę reikia laikyti kambario temperatūroje bent 6 valandas;
4.2. Įranga turi būti įžeminta, tinklas techniškai tvarkingas, maitinimo įtampa 220V (±10%), dažnis 50Hz. Esant įtampos svyravimams, būtina naudoti filtrus arba stabilizatorius;
4.3. Patalpoje negali būti kenksmingų medžiagų, dulkės turi būti kontroliuojamos, santykinė oro drėgmė iki 95%;
4.4. Draudžiama statyti įrenginį tiesioginėje saulės šviesoje, arti šilumos šaltinių ar stiprių magnetinių laukų;
4.5. Draudžiama nuiminėti apsauginius dangčius arba ardyti prietaisą;
4.6. Draudžiama dėti sunkius daiktus ant prietaiso;
4.7. Draudžiama valyti prietaisą alkoholiu arba cheminiais tirpikliais.

Ginčai ir nesutarimai, kylantys dėl mūsų elektroninėje parduotuvėje įsigytų prekių ar paslaugų, sprendžiami derybomis. Jei susitarti nepavyksta, prašymą ir (arba) skundą galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai interneto svetainėje www.vvtat.lt.

Jei neradote Jums aktualios informacijos arba turite papildomų klausimų, visada galite kreiptis į mus telefonu: +370 603 38038.